martes, 14 de febrero de 2012

Para disfrutar entre dos


Si nos preguntan cuál es el mejor vino para disfrutar en pareja, sólo se nos ocurre un a palabra: cualquiera.

Hay que reconocer que cuesta imaginar los motivos por los que un vino puede ser mejor o peor para tomarlo en una cena especial entre dos. Sin embargo sí que sabemos bien qué hay que hacer para disfrutar juntos de un vino, y es, simplemente, escogerlo. En nuestra memoria aún quedan aquellas primeras tardes previas a una cena especial en la que pasábamos largos minutos en la sección de vinos del supermercado, intentando escoger “el mejor” entre tantos... La verdad es que ahora hemos cambiado el supermercado por nuestra tienda preferida, pero la ilusión sigue siendo la misma, y el tiempo que tardamos en decidirnos...¡es aún mayor!

Hoy 14 de febrero, día de San Valentín, todos vemos un poquito "la vie en rose", así que ¡brindemos también con este color! Os proponemos un espumoso rosado que conquista, con romanticismo y delicadeza, tal como manda la ocasión: Trumpeter Espumoso Rosé 2008. Se trata de un monovarietal de Malbec que nos trae la bodega Rutini desde la región argentina de Mendoza. Aquí en España, salvando el cava, no tenemos demasiada tradición en espumosos, y es por eso que este Rosé nos sorprende. Es un vino muy sutil, en el paladar apenas se notan las cosquillas de sus burbujas. Su aroma es como un perfume goloso y femenino, tan agradable...Y al degustarlo se siente ligero, con una tanicidad dulce y un final sorprendentemente largo.

Conforme escribimos estas lineas, y a pesar de ir en contra de lo que decimos al inicio del post, nos hemos dado cuenta de que sí, que realmente este sería un vino perfecto para descorchar hoy, un vino que nos hará sentir la alegría de estar enamorado. 
Lo podéis encontrar en las bodegas Wine Palace.

*****

Si ens pregunten quin és el millor vi per gaudir en parella, només ens ve al cap una paraula: qualsevol.

S'ha de reconèixer que costa imaginar-se els motius pels quals un vi pot ser millor o pitjor per a prendre en un sopar especial entre dos. D'altra banda, sí que sabem bé què s'ha de fer per gaudir d'un vi junts, i és, simplement, escollir-lo. Encara recordem aquelles tardes prèvies a un sopar especial en el què passàvem llargues estones davant la secció de vins del supermercat, intentant escollir “el millor” entre tants... La veritat és que ara hem canviat el nostre supermercat per la nostra botiga preferida, però la il·lusió segueix sent la mateixa, i el temps que triguem en decidir-nos... és encara més gran!

Avui, 14 de febrer, dia de Sant Valentí, tots veiem una miqueta "la vie en rose", així que... fem un brindis també amb aquest color! Us proposem un escumós rosat que conquista, amb romanticisme i delicadesa, tal com mereix la ocasió: Trumpeter Espumoso Rosé 2008. Es tracta d'un monovarietal de Malbec que ens porta el celler Rutini des de la regió argentina de Mendoza. Aquí a Espanya, a part del cava, no tenim gaire tradició en escumosos, i és per això que aquest Rosé ens sorprèn. És un vi molt subtil, al paladar gairebé ni es noten les pessigolles de les seves bombolles. El seu aroma és com un perfum golafre i femení, tan agradable... I al tastar-lo es nota lleuger, amb una tanicitat dolça i un final sorprenentment llarg.

Mentre escrivim aquestes línies, i tot i anar en contra del què hem dit a l'inici del post, ens hem adonat que sí, que realment aquest seria un vi perfecte per destapar avui, un vi que ens farà sentir l'alegria d'estar enamorat. 
El podeu trobar a les botigues Wine Palace.

*****

Feliç dia dels enamorats...i fins al pròxim glop! 

1 comentario:

  1. Hola Companys!!! Us animo a que ens ajudeu a trobar el vi perfecte per aquest Sant Valentí doncs ja queda poquet i el vostre post m'ha inspirat per fer-ho.

    Salut i Vi

    Ferran

    ResponderEliminar